11.3.13

Dog Days!


W dzień sesji wymyśliłam sobie, że będę "Dzieckiem Wiosny". Oczywiście z pogodą nie wyszło, tak jak sobie zaplanowałam , chociaż jeszcze dzień wcześniej było przepięknie! Słońce świeciło, można było już wyciągnąć letnie płaszcze bądź kurtki, schować grube czapy (zresztą i tak w nich nie chodziłam), a tutaj taki zawrot! Ehh ... w każdym bądź razie razem z Klaudyną szykałyśmy uliczki cichej, z dala od zgiełku krakowskiego Rynku Głównego - padło na ulicę Senacką. Byłam tam już wcześniej i uważam, że chociaż jest malutka, posiada swój osobisty urok - polecam na ekspresowe "wypady" zdjęciowe :)

At the day of the session, I planned to be the "Child of Spring". Of course, the weather did not work out as I thought it would be, even though the day before it was beautiful! The sun was shining, I already dug out my summer coat and jacket, thick caps got packed away (though I never really wore them), and here's the rush! Ehh ... In any case, together with Klaudyna we were looking for a quiet street, far away from the hustle and bustle of the Cracovian Main Market Square - we'd chosen the Senacka Street. I've already been there before and I think that even though it is tiny, it does ave its own personal touch - I  totally recommend it for express shootings :)


Na sobie mam sukienkę vintage w kolorze kości słoniowej z butiku Patit Vintage Fashion oraz kozaki włoskiej firmy Le Pepe (które zresztą znacie już stąd). Przed chłodnym wiatrem zakrywałam się parasolką w grochy z H&M'u. Nowe "hery" mam od zeszłego poniedziałku - farbowała je zajebista Virginia z salonu stylizacji Avant Apres na krakowskim Kazimierzu!

I'm wearing an ivory vintage dress from the Patit Vintage Fashion boutique together with boots from the Italian company Le Pepe (you already know them from here). I tried to protect myself from the cold wind with a polka-dot umbrella from H&M. My "new" hair looks like that since last Monday - irreplaceable Virginia dyed it, from Avant Apres styling salon at the Cracovian Kazimierz (Cracovian Jewish District)!


pictures by Klaudyna Schubert
photos were taken at ul Senacka, Cracow


Good night :*
Weri

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!! Sukienka jest ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz tym bardziej wskazane są sesje ekspresowe. Pogoda w końcu nie rozpieszcza. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Identycznie było u mnie na ostatnich zdjęciach:) miało być pieknie i słonecznie, a skonczyło się na ekspresowych zdjeciach i deszczyku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo .. i jeszcze ten śnieg dzisiaj, bynajmnie u nas w Krakowie :(

      Usuń
  4. Ooo, no proszę! Viru szaleje, ja się szykuję na podobny odcień, będziemy same albinoski ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh, to jak już będziesz takie miała wrzucaj fotoo!

      Usuń
  5. aż mam ochotę założyć maxi i iść przez te mrozy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia:) Wyglądasz ślicznie i tak pozytywnie;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam serdecznie do siebie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne buty i parasolka! drugie zdjęcie jest piękne!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz tak ślicznie i radośnie! No jak 'dziecko wiosny'! ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki .. czyli coś tam mi się udało z tego dnia :D

      Usuń
  9. jesteś jak wiosna...:)

    OdpowiedzUsuń