16.4.13

Babeczko Ty Moja



W nawiązanu do Oli poprzedniego postu, teraz moja kolej na zdjęcia w wszystkim znanym i pysznym Cupcake Corner Bakery :)  O dziwo tym razem babeczki nie jadłam - chociaż Ci  co mnie znają, wiedzą jak bardzo kocham tutejsze z ciastem marchewkowym - ale za to napiłam się dobrego Suki Tea o smaku jaśminowym. Wiecie, lato idzie, trzeba coś zacząć dbać o figurę, haha.

According to Ola's previous post, it's my turn for photos in the famous and delicious Cupcake Corner Bakery :) To your surprise, this time I didn't eat muffins - although some of you know how much I love the their muffin witj carrot cake - but I had some delicious jasmine flavour Suki Tea. Sommer's coming closer and closer, I've to do something for my body, haha.


I was wearing 
 ATMOSPHERE vest from PATIT VINTAGE FASHION | DIY shirt from ZARA | VERO MODA leather-look leggings 
favourite! TIMBERLAND boots (sooo warm) | 
SWAROVSKI earrings | personalized WHO? bracelet (my text "odlecieć" means "fly away") | APART ring


photographed by OLA WOŹNIAK, postprocess ME
photos were taken at the CUPCAKE CORNER BAKERY, ul Grodzka, Cracow

Have a nice one!
Weri

6 komentarzy:

  1. Ale masz piękne paznokcie :). A babeczki sama bym zjadła ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Pyszne babeczki *,* Masz cudowną kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Hym... ciekawi mnie ta Suki Tea :) nie słyszałam nigdy o takiej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak najbardziej polecam, nawet cenowo to się dość opłaca :P

      Usuń